PROMOCJA POGRANICZA - PROJEKT |
Wpisany przez Krzysztof Czajka
|
Wtorek, 09 Kwiecień 2013 07:45 |
Z okazji 20-letniej współpracy Nowej Rudy i Broumova, partnerzy przygotowali wspólne projekty, które zaprezentują turystom oraz mieszkańcom pogranicza. Gmina Miejska Nowa Ruda w ramach projektu opracuje obszerny folder poświęcony Ziemi Noworudzko - Broumovskiej. Atrakcyjna oprawa oraz różnorodność przedstawionych w nim fotografii będzie swoistą zachętą dla przybywających do nas turystów. W folderze pokazane zostaną ciekawe miejsca z tras spacerowych w Nowej Rudzie i Broumovie. Będzie to również doskonała pamiątka z podróży. Dopełnieniem folderu będzie profesjonalna mapa turystyczna przedstawiająca Ziemię Noworudzko - Broumovską z jej atrakcjami, szlakami pieszymi i rowerowymi.
|
czytaj więcej…
|
|
RUSZA FESTIWAL "WIOSENNE GWIAZDY"! |
Wpisany przez Krzysztof Czajka
|
Czwartek, 04 Kwiecień 2013 06:29 |

|
Gospodarka odpadami na terenach spółdzielni mieszkaniowych. |
Wpisany przez Krzysztof Czajka
|
Wtorek, 02 Kwiecień 2013 09:10 |
Szanowni Spółdzielcy,
Przejęcie gospodarki odpadami przez miasto Nowa Ruda jest obowiązkiem narzuconym specjalną ustawą przez rząd i parlament. Ustawą, która okazała się prawnym bublem ale którą mamy obowiązek stosować. Od 1 lipca 2013r właścicielem odpadów komunalnych stanie się Miasto i to ono w trybie przetargu wyłoni operatora odbierającego odpady z terenu całej Gminy. Z przykrością należy zaznaczyć, iż Zarząd Spółdzielni nie ma żadnych możliwości prawnych zawarcia odrębnej umowy z firmą wywozową. Takie postępowanie naraziłoby Państwa na ponoszenie podwójnych opłat. |
Zmieniony: Wtorek, 02 Kwiecień 2013 09:15 |
czytaj więcej…
|
Wpisany przez Krzysztof Czajka
|
Wtorek, 02 Kwiecień 2013 08:58 |
W środę 27 marca, odbyła się XXXII sesja Rady Miasta. Obrady tradycyjnie rozpoczęto od wprowadzenia zmian w budżecie. Wśród najważniejszych wymienić należy przeznaczenie kwot: 400 tys. złotych(promesa) na odbudowę ul. Stare Zagórze, 10-ciu tysięcy na adaptację toalet przy cmentarzu komunalnym w Nowej Rudzie, czy 40 tys. złotych na zakup komputerowego systemu informacji i zarządzania gminą.

|
Zmieniony: Wtorek, 02 Kwiecień 2013 09:08 |
czytaj więcej…
|
Wpisany przez Krzysztof Czajka
|
Piątek, 29 Marzec 2013 12:41 |
Informujemy, iż z okazji Świąt Wielkanocnych, hejnał w dniu 31 marca wykonany zostanie "na żywo". Godzina 12:00 - wieża noworudzkiego Ratusza. Przypominamy, że następnym razem hejnalista wykona utwór "Dwa Kamienie" - 13 kwietnia, z okazj Światowego Dnia Pamięci Ofiar Katynia.
|
Zmieniony: Piątek, 29 Marzec 2013 12:44 |
Wpisany przez Krzysztof Czajka
|
Piątek, 29 Marzec 2013 12:28 |
Najserdeczniejsze życzenia zdrowych, radosnych i spokojnych
Świąt Wielkiej Nocy, smacznego jajka, mokrego dyngusa
a także odpoczynku w rodzinnym gronie życzą:
Przewodniczący Rady Miejskiej Burmistrz Miasta Nowa Ruda Andrzej Behan Tomasz Kiliński |
Zmieniony: Piątek, 29 Marzec 2013 12:39 |
UDANY DEBIUT "ŻEŃSKIEGO PIASTA"!!! |
Wpisany przez Krzysztof Czajka
|
Piątek, 29 Marzec 2013 11:15 |
Po raz pierwszy w sportowej historii miasta, odbył się halowy turniej piłki nożnej kobiet. W czwartek 28 marca w hali sportowej przy Kłodzkiej 16 rywalizowały żeńskie drużyny . Gospodarz (KS "Piast"), podejmował gości z Boguszowa - Gorc, Wałbrzycha oraz Dzierżoniowa. Uroczystego otwarcia zawodów, dokonał bumistrz miasta - Tomasz Kiliński.

|
Zmieniony: Piątek, 29 Marzec 2013 12:50 |
czytaj więcej…
|
NOWA RUDA "PRZYCIĄGA" TALENTY. |
Wpisany przez Krzysztof Czajka
|
Piątek, 29 Marzec 2013 10:49 |
Pierwszego dnia wiosny w Miejskim Ośrodku Kultury w Nowej Rudzie, odbyła się 3 Regionalna Dolnośląska Gala Talentów. Organizatorem wydarzenia było Gimnazjum Nr 1 im. Zjednoczonej Europy. Wśród zaproszonych gości, obecny był burmistrz Tomasz Kiliński, radny sejmiku województwa dolnoślaskiego Julian Golak oraz radni powiatu kłodzkiego. Kuratorium Oświaty we Wrocławiu, reprezentowała p. Mariola Kolan.
|
Zmieniony: Piątek, 29 Marzec 2013 11:13 |
czytaj więcej…
|
|
|
|
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna > Ostatnie >>
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |